mh...tautovežiai audi, vw...postsovietinis mentalitetas pas žmones dar neatsigauna... Be audi ir vw yra ir kitų automobilių gamintojų, juolab kas liečia audi kokybės nuo 95m, net su žyburių nerasi kokia buvo iki 95m...ne iš kavos tirščių būriu, praktika parodė..
Pats nesu megėjas vokiškų automobilių, jei jau kalbėt apie savo nuomonę, tarp vokiečių matau tik du gamintojus( BMW ir Porsche..) mercedes - pajuokos centras iš kurio liko tik ženkliukas ir pavadinimas na ir žinoma kaina..kažkodėl pas dauguma suveikia toks faktorius, kuo prekė brangesne, tuo kokybiškesnė

pats esu šalininkas japonų...ketvirtą kadenciją nissan'a varuoju, viskas priklauso nuo to ko žmogus ieško, tikrai nesakau, kad nissan'as pati geriausia, tarp jų irgi yra šlamšto, tiesiog reikia žiurėt ir žinot ka perki

jei žmogui reikia kažko patikimo ir tikrai neblogo, siūlau Toyota(iš japonų manau patikimiausia), prieš sezoną pasiruošti tinkamai antikorozinį ir nebepūs tas dugnas, žiema ne tekstilinius o guminius kilimelius įsimest, kad dregmės netrauktų ir tikrai kėbulas tarnaus ilgiau

Jaguar'u jau nebeliko, jei kalbam apie naujus...bomžą aprengus Armani, netaps jis ponaičių, kaip Ford'as ir bandė padaryt nusipirkės Jaguar'a... Mašina turi būti praktiška, taupi, kurią malonu vairuoti, o jei labai norisi spyrio į užpakalį, nusipirksi dar vieną ir savaitgaliais(pagal galimybes) aikštelėj ar trasoj - atokiau, gali spardytis

mano primera suvalgo iki 7ų litrų po miestą besitrynant, 1,6 benz. Kad išsklaidyt susidariusią iliuziją, (japonų labai brangus išlaikymas), tai sankabos trosas su šarvu - 26lt, kaladėlės ~ 60lt, sankabos diskas - 60lt, generatoriaus ir vairo stiprintuvo dirželiai ~ 15lt, traukės ~ 20lt...žodžiu taisyt pagal pinigėlius gaunasi vos ne tas pats kaip golfą...o vairuoti kur kas maloniau
