

jo reikes kazkada persidaryti. as nesiskundziu, pas mane lempos glaingos tai ir prikaitina pavirsiu, nes cia pavirsiaus temp. db pavesyje 25
Nelabai supratau... Ar ne kaip tik keičiant įtampą ir būna reguliuojamos variklio apsukos? Mano variac'as pakopinis ir paduoda 70-85-110-145 ir 220V. Tai kiek suprantu, ties 3 padėtimi turiu 110V out. Ar kažką ne taip skaičiuoju?
Gal reiketu man apmazinti bongus, nes visai niekas nebeaisku darosiCikis rašė: ↑2020-01-12, 10:27 Varikliai buna 2 tipu. Kurie reguliuojasi pagal signalo dazni ir kurie reguliuojasi pagal galinguma. V.
Pagal galinguma reguliuojasi tie maziukai, magnetiniai 5,12 voltu aisku ju buna ir faziniu ten 2,4 faziu ir daugiau.
220v/110v cia ne nuo siu skaiciu variklio galia pasakoma. O "W". Bet pradekim nuo pradziu.
110 ir 220 cia tik elektros tinklo standartai. USA 110v rest 220 berods +-10 neskaitant trifazio 360v.
Pvz jei variklis 100w tai jis prie 220v ims apie 0.5 ampero. O prie 110 apie 1 ampera. Tik toks skirtumas.
Bet va signalo daznis reguliuoja variklio apsisukimus. Pvz pas mus berods 60hz daznis. Ir keiciant ji keiciasi greitis. Dar esu bandes keisti greiti su (pamirsau kaip lietuviskai tai cia angliskas pavadinimas) capacitors. Veikia bet kaista. Stipriai kaista
Mazdaug toks principas. Daug labai apie tai nezinau, galima wiki susirasti. Tik zinau kad jei experimentuosi tai gali uzdegt varikli.